Úvodní informace k meditacím mindfulness a představení praxí

Marek Vich
05.02.2024 22:42
Úvodní informace k meditacím mindfulness a představení praxí
Spustit lekci

Vstoupit do kurzu

V desátém dílu našeho kurzu “Jak zvládat stres a předcházet vyhoření pomocí mindfulness” se budeme věnovat meditacím “Body-scan”, “Rekapitulace” a “Přijetí a uvolnění emocí”. Tyto meditace jsou klíčovou součástí tohoto kurzu.

Kurz “Jak zvládat stres a předcházet vyhoření pomocí mindfulness” je zaměřen na zvládání hlavní výzvy v dnešním světě – stresu. Každý z nás se může dostat do nepříjemných situací, které nás silně zatěžují. Tento kurz vám poskytne techniky a nástroje, jak efektivně zvládat stresové situace.

Ve kurzu se naučíte jak relaxovat a odpočívat v každodenním režimu, jak přemíru stresu zmírnit, a jak se naučit cítit více klidu a pohody jak doma, tak v práci. Zlepšíte svou soustředěnost a efektivitu, a překonáte únavu a nespavost.

Meditace “Body-scan”, “Rekapitulace” a “Přijetí a uvolnění emocí” jsou účinné techniky mindfulness, které vám pomohou vnést více uvolnění, bdělosti a klidu do vašeho každodenního života. Mindfulness je schopnost uvědomovat si události v přítomném okamžiku a stovky vědeckých studií potvrdily její příznivé výsledky pro zvládání stresu, prevenci vyhoření a zlepšení osobních i profesních vztahů.

Připojte se k nám a společně s lektorem Markem Vichem se naučte, jak zažívat více pohody a klidu v každodenním životě!

Vstoupit do kurzu

Reklama