Příprava personálního rozpočtu

Dagmar Matějková
06.02.2024 03:41

Vstoupit do kurzu

V této video lekci se dozvíte, jak se připravuje personální rozpočet a jaké směrnice je potřeba si předem nastudovat. Lektor, Dagmar Matějková, vám představí důležité informace a ukáže, co je potřeba analyzovat při tvorbě rozpočtu.

Tuto lekci najdete v rámci kurzu „Řízení personálních nákladů“. Tento kurz je vhodný pro podnikatele, kteří chtějí efektivně řídit své náklady a firmu. Je určen také HR profesionálům, kteří nemají ekonomické vzdělání, studentům a všem dalším, kteří se chtějí seznámit s řízením personálních nákladů v kontextu s řízením firmy.

Během kurzu získáte znalosti o tom, jak připravit rozpočet od začátku až do konce, jak náklady na zaměstnance ovlivňují zisk firmy, jak systematicky plánovat a vyhodnocovat hospodaření a jak chápat ekonomické souvislosti. Naučíte se také získat jistotu v řízení firmy a budete schopni lépe rozhodovat na základě faktů.

Jako bonus na konci kurzu obdržíte šablonu, kterou můžete použít při přípravě svého rozpočtu. Tím ušetříte čas, nervy a peníze na vlastní přípravu šablony.

Přihlaste se k tomuto kurzu a naučte se správně hospodařit s personálními náklady. Budete mít lepší kontrolu nad svými prostředky a budete schopni plánovat a rozhodovat na základě faktů. Získáte také přehled o tom, jaké jsou náklady spojené s zaměstnanci a jak je správně analyzovat.

Tato lekce je nezbytná pro všechny, kteří chtějí být dobrými hospodáři a efektivně řídit svou firmu. Připojte se k tomuto kurzu a získejte znalosti, které vám pomohou budovat moderní business a dosáhnout úspěchu ve svém podnikání.

Vstoupit do kurzu

Reklama
Zavřít reklamu