Reklama

Meditace „Přijetí a uvolnění emocí“

Marek Vich
05.02.2024 22:43
Meditace „Přijetí a uvolnění emocí“
Spustit lekci

Vstoupit do kurzu

V tomto dílu online video kurzu “Jak zvládat stres a předcházet vyhoření pomocí mindfulness” se budeme věnovat meditaci nazvané “Přijetí a uvolnění emocí”. Tato meditace je jednou z nejúčinnějších technik v rámci mindfulness kurzu a umožňuje nám řešit samotné jádro nepříjemného stresu spojeného s nakumulovanými těžkými emocemi.

Praxe “Přijetí a uvolnění emocí” představuje jednoduchou formu emočního úklidu, který při pravidelné aplikaci vede k uvolňování hluboce zakořeněného vnitřního napětí. V průběhu této meditace se zaměříme na přijímání a jemné uvolňování emocí, které jsou často zdrojem stresu a nepohodlí.

Meditace “Přijetí a uvolnění emocí” nám umožní se vnitřně uvolnit a přijmout všechny naše emoce, ať už jsou pozitivní či negativní. Budeme se učit, jak se s nimi setkávat s laskavostí a bez odsuzování. Praxe této meditace nám pomůže rozpoznat a vyjádřit naše pocity a emoce a najít vnitřní klid a rovnováhu.

V rámci online kurzu “Jak zvládat stres a předcházet vyhoření pomocí mindfulness” se věnujeme nejen meditacím, ale i dalším účinným technikám pro zvládání stresu a předcházení vyhoření. Společně s lektorem Markem Vichem se naučíme, jak efektivně relaxovat, odpočívat a cítit více klidu a pohody jak doma, tak v práci. Kurz nám pomůže zlepšit soustředěnost a efektivitu, překonat únavu a nespavost a navíc se naučíme zavést praxi mindfulness do našeho každodenního života a využít její potenciál.

Stres je běžnou součástí života, ale pokud ho zažíváme příliš mnoho, může to negativně ovlivnit naše zdraví, výkon a spokojenost. Syndrom vyhoření je velmi závažným stavem a je důležité se mu předcházet. Tento kurz mindfulness vám poskytne užitečné nástroje pro zvládání stresu a prevenci vyhoření.

V kurzu se naučíte čtyři účinné techniky mindfulness, které vám pomohou vnést více uvolnění, bdělosti a klidu do vašeho každodenního života. Mindfulness je schopnost uvědomovat si události v přítomném okamžiku a vědecké studie potvrzují její příznivé výsledky pro zvládání stresu, prevenci vyhoření a zlepšení kvality života.

Připojte se k lektorovi Marku Vichovi a naučte se, jak zažívat více pohody a klidu v každodenním životě prostřednictvím praxe mindfulness.

Vstoupit do kurzu

Reklama