Reklama

Meditace (praxe) „Chvilka pro sebe“ pro snížení stresu

Marek Vich
05.02.2024 22:40
Meditace (praxe) „Chvilka pro sebe“ pro snížení stresu
Spustit lekci

Vstoupit do kurzu

Naučte se, jak si udělat chvilku pro sebe a účinně snížit stres v každodenním životě. V této online video lekci, která je součástí kurzu “Jak zvládat stres a předcházet vyhoření pomocí mindfulness” vás lektor Marek Vich provede jednoduchou meditací, která vám pomůže zvýšit bdělost a najít úlevu od stresu.

Stres je obrovskou výzvou pro většinu z nás. Neustálý tlak v práci, starosti s rodinou a zdravotní problémy nás často dostávají pod nepříjemný tlak. Ale díky této meditaci si vytvoříte klidný okamžik pro sebe, ve kterém si ulevíte od stresu a budete schopni se více soustředit.

V rámci kurzu “Jak zvládat stres a předcházet vyhoření pomocí mindfulness” se nejen naučíte metodiku této meditace, ale také získáte dovednosti, jak efektivně zvládat stresové situace, jak relaxovat a odpočívat v každodenním životě, a jak cítit více klidu a pohody jak doma, tak i v práci. Kurz je navržen tak, aby vám pomohl zlepšit soustředěnost a efektivitu, překonat únavu a nespavost a úspěšně zavést praxi mindfulness do vašeho života.

Stres může být prospěšný, ale pokud ho zažíváme příliš mnoho, může nám škodit a vést k vyčerpání a rezignaci, známému jako syndrom vyhoření. Naštěstí lze problémům se stresem a vyhořením účinně předcházet a tento kurz vám ukáže jak.

Připojte se k lektorovi Marku Vichovi a naučte se čtyři účinné techniky mindfulness, které vám pomohou vnést do vašeho života více uvolnění, bdělosti a klidu. Mindfulness, neboli všímavost, je schopnost uvědomovat si přítomný okamžik a stovky vědeckých studií potvrdily její příznivé účinky na zvládání stresu, prevenci vyhoření a zlepšení osobních i profesních vztahů.

Nebuďte vázáni stresem, naučte se žít vědomě a zažívat více klidu a pohody v každodenním životě. Zarezervujte si tuto lekci a začněte se učit hned teď!

Vstoupit do kurzu

Reklama