Jak musí copywriter myslet

Ondřej Souček
06.02.2024 04:09

Vstoupit do kurzu

V lekci s názvem „Jak musí copywriter myslet“ se budeme zabývat třemi základními druhy myšlení, které by měl každý kreativní copywriter mít v sobě zakódované. Prvním z nich je koncepční myšlení, které je klíčové pro tvorbu originálních a účinných reklamních kampaní. Druhým je out of box myšlení, které nám umožňuje překonávat klišé a vyvíjet inovativní a neobvyklé přístupy. A nakonec kritické myšlení, které nám pomáhá zlepšovat a posuzovat vlastní práci kritickým očima.

Tato lekce je součástí kurzu „Kompletní kurz kreativního copywritingu“, který vám poskytne veškeré znalosti potřebné k tomu, abyste se mohli živit jako kreativní copywriter. Kurz je vhodný jak pro začátečníky, kteří se rádi věnují copywritingu, tak pro zkušené profesionály, kteří si chtějí rozšířit své znalosti. Naučíte se, jak se stát kreativním copywriterem a jak psát efektivní reklamní texty. Lektor Ondřej Souček připravil unikátní video příručku, která vás provede celým procesem tvorby kreativního copywritingu.

Tento kurz je jediným svého druhu v ČR, který se výhradně věnuje kreativnímu copywritingu a zároveň vám ukáže, jak se tímto oborem můžete živit. Ondřej Souček je úspěšným copywriterem s dlouholetou praxí, a díky tomuto kurzu se můžete stát úspěšným kreativním copywriterem i vy.

Vstoupit do kurzu

Reklama
Zavřít reklamu