Připravili jsme pro tebe další měsíční výzvu, tentokrát zaměřenou na kulatý zadeček. V prvních dvou týdnech si mákneš několikrát týdně po 15 minutách, druhé dva týdny budeš video vždy opakovat dvakrát pro dosažení lepších výsledků. Kolikrát týdně cvičit a čím výzvu doplňovat? Všechny informace najdeš níže 👇👇👇

Chceš cvičit podle delších a propracovanějších videí? Vstup do VIP Programu. Máme pro tebe stovky cvičebních videí s nejlepšími trenérkami v Česku a na Slovensku. Čekají tě nabušené tréninky pro začátečníky i pokročilé, výzvy, tréninkové plány a e-booky…
Jdi na: https://bit.ly/Ladylab-VIP

💕 Podrobný čtyřtýdenní plán cvičení 💕

Týden 1: Výzva 4x týdně

Týden 2: Výzva 5x týdně

Týden 3: Výzva 4x týdně (video opakuj 2x)

Týden 4: Výzva 5x týdně (video opakuj 2x)

Zařaď po výzvě alespoň 3x týdně 15 minutové kardio (po celé 4 týdny).

Nejméně 2x týdně se po cvičení pořádně protáhni, aby tě nebolely svaly. Třeba u tohoto videa s Míšou: https://youtu.be/UjIX1oSik08

Pojď rovnou začít a uvidíš, že kulatý zadek na sebe nenechá dlouho čekat!

Zobrazit více Zobrazit méně
Zavřít reklamu