Využití umělé inteligence v marketingu: Nástroje a techniky

Pavel Fara
05.02.2024 23:35

Vstoupit do kurzu

V tomto díle kurzu „Umělá inteligence (AI) a její praktické využití“ se podíváme na využití umělé inteligence v marketingu. Zaměříme se na různé nástroje a techniky, které vám pomohou zjednodušit a zefektivnit vaše marketingové úsilí.

Budeme prozkoumávat fascinující svět umělé inteligence a její aplikace v marketingu. Představíme vám několik nástrojů, které vám umožní generovat texty na základě pokynů, upravovat obrázky, vytvářet vizuální obsah na základě textových popisů a pracovat s videi a zvukem.

Začneme seznámením se s Chat GPT-4, umělou inteligencí vytvořenou společností OpenAI. Tento nástroj umí generovat texty na základě pokynů a ukážeme si, jak ho můžete využít k usnadnění čtení odborných textů v cizích jazycích.

Dalším nástrojem, který vám představíme, je Remove.bg. Tento nástroj dokáže rychle a efektivně odstranit pozadí z obrázků, což vám umožní snadno upravit a vylepšit vaše vizuální materiály.

Představíme vám také nástroj Midjourney, který dokáže generovat obrázky na základě textových popisů. S pomocí tohoto nástroje budete moci snadno a rychle vytvořit vizuální obsah, který bude odpovídat vašim potřebám.

Nakonec si společně podíváme na nástroj Runway, který nabízí široké možnosti v oblasti vizuálního obsahu – od obrázků, přes videa až po zvuk. S pomocí tohoto nástroje budete moci vytvářet a editovat vizuální obsah pro vaše marketingové kampaně.

Po shlédnutí této lekce budete mít lepší představu o tom, jak umělá inteligence může zásadně změnit způsob, jakým se díváme na marketing a jak ji můžete začlenit do své vlastní marketingové strategie. Připojte se k nám a objevte nekonečné možnosti, které vám umělá inteligence může přinést do světa marketingu.

Vstoupit do kurzu

Reklama
Zavřít reklamu