Ukázka ze školení

Ivo Toman
06.02.2024 05:52

Vstoupit do kurzu

V této lekci s názvem „Ukázka ze školení“ se účastníci kurzu seznámí s obsahem a tématy, které budou probrány v rámci celého kurzu „Video školení Ivo Tomana – Marketing“. Lektor Ivo Toman představí základní principy marketingu a vysvětlí osm hlavních marketingových chyb, kterých se lidé často dopouštějí. Dále se v kurzu dozvíte, jak manipulovat s vjemy a jak využít emocí a příběhů v marketingu. Ivo Toman se zaměří také na význam budování značky a ukáže, jak měřit úspěšnost marketingu a vypracovat efektivní marketingovou strategii.

V této lekci se také dozvíte o důležitosti segmentace a jak provést efektivní segmentaci zákazníků. Ivo Toman vysvětlí, že segmentace podle demografie a chování při nakupování jsou sice běžné, ale nejlepší segmentace je podle dopadu vašich činností.

Dalším důležitým aspektem marketingu je odlišení a závažnost. Ivo Toman vysvětlí, že odlišení má smysl pouze tehdy, pokud je pro lidi závažné. Závažnost je důležitější než povědomí o značce, oblíbenost a dostupnost. Lekce se také zaměří na budování značky a vysvětlí cíle a úspěšné strategie v tomto procesu.

V závěru lekce se účastníci naučí, jak sestavit marketingový plán a marketingové mapy pomocí jednoduchého 6krokového procesu. Ivo Toman také ukáže, jak překonat nejběžnější omyly v marketingu a jak zaměřit svou strategii na zisk a výsledky místo na kreativitu a povědomí.

Celý obsah kurzu a další podrobnosti můžete najít na stránce kurzu „Video školení Ivo Tomana – Marketing“.

Vstoupit do kurzu

Reklama
Zavřít reklamu